Margreet van Steijn
Familie- en organisatieopsteller
LinkedIn
Al vroeg in haar carrière ontdekte Margreet dat ze een natuurlijk talent heeft om de juiste snaar te raken bij klanten. Dat werd de rode draad in haar werk. Met een goed ontwikkelde intuïtie en nieuwsgierigheid weet ze steeds tot de essentie door te dringen en die op een betekenisvolle manier in de tijdsgeest te plaatsen. Ze houdt niet op met challengen tot de kern bereikt is. Sinds haar MBA op Nijenrode heeft Margreet (1967) ruim 25 jaar ervaring in diverse commerciële en innovatieve managementrollen in het bedrijfsleven. Zo werkte ze onder andere in formule ontwikkeling, marketing en brand strategy bij Albert Heijn, Picnic en Wehkamp. Sinds 2018 is ze zelfstandig en helpt ze organisaties als ANWB, Terre des Hommes en diverse retailers met de vraag waarom ze op aarde zijn. Haar stijl is verbindend, krachtig en helder met de juiste aandacht voor wat er speelt en echt toe doet in de onderstroom. Ze heeft de opleidingen tot familie en organisatie opsteller gevolgd bij het Instituut Voor Systemisch Werk (IVSW). Margreet geniet elke keer weer van de potentie van opstellingen om tot de kern van een vraagstuk door te dringen. Of dat nu vragen zijn in de persoonlijke sfeer of voor leiders en organisaties. Opstellingen zijn altijd een waardevolle manier om daadwerkelijk transformatie te realiseren. Margreet houdt van wandelen in de bergen, leest veel en graag en wordt blij van alles wat met de Art Nouveau te maken heeft. En ze is de oudere zus van Els (yes, it runs in the family).